Mikor?

Royal Prémium Svédasztalos Étterem Vác

Nemesi ízek a Dunakanyar kapujában

Éttermünkről

2016-ban nyitottuk meg modern, mégis klasszikus éttermünket Vácon, közvetlen a 2-es főút mentén, a MOL benzinkút mellett. Szerettünk volna egy központi helyszínt, amit mind a helyi lakosok, mind az átutazó forgalom igényeit kielégíti. A váci központ, a főváros közelsége, és a környék turisztikai sokszínűsége változatos, és visszatérő vendégkört hozott nekünk az elmúlt pár évben.

Éttermünk saját parkolóval rendelkezik, a környéken pedig díjmentes parkolásra van lehetőség személyautóval, és buszokkal is. Betérő Vendégeink számára mindig problémamentes a parkolás, érkezzenek akár a szűk családdal, vagy csoportosan.

Éttermünk 60-70 fő befogadására alkalmas, elrendezéstől függően. A helyszín kiválóan alkalmas egy finom ebédre, vagy vacsorára, de családi rendezvények méltó helyszíne is a Royal Étterem. Tavasztól őszig hangulatos teraszunkon várjuk Vendégeinket. A hét minden napján, 11:30-21:00 között vagyunk nyitva.

Gyermekekkel érkező Vendégeinket is szeretettel várjuk éttermünkben! Kialakított játszósarok, és pelenkázó helyiség áll a szülők rendelkezésére.

Vendégeink számára ingyenes WiFi hozzáférést biztosítunk. SZÉP kártya elfogadóhely vagyunk (OTP,MKB,K&H)! Cachback World és Dunakanyar Vásárlói Kártyát egyaránt elfogadunk.

Étkezési lehetőségek

Konyhánk a magyaros ízvilág kedvelőinek kedvez! Szakácsaink minőségi alapanyagból dolgoznak, és készítik el minden nap a legfinomabb fogásokat. Ismerje meg változatos kínálatunkat, látogasson el hozzánk egyénileg, családjával, vagy csoportosan is!

A Royal Étteremben arra törekszünk, hogy minden Vendégünk megtalálja a neki legmegfelelőbb étkezési formát. Nálunk több lehetőség közül is választhat:

A’la carte étlap

Kóstolja meg a ház specialitásait! Étlapunkon állandó és szezonális fogásokkal is találkozhat. Szárnyas, sertés, marha, és hal ételek egyaránt megtalálhatóak kínálatunkban, melyeket változatos módon készítünk el Vendégeinknek. Vegetáriánus ételeket, és két személyes tálakat is tartalmaz kínálatunk.

Korlátlan svédasztalos étkezés

Éttermünk tökéletes választás, ha szeretne minőségi, és frissen készült ételeket korlátlanul fogyasztani! A hét minden napján 11:30-15:00 között svédasztalos ebéddel készülünk. Ez az önkiszolgáló rendszer 60 perces korlátlan fogyasztásra jogosítja Vendégeinket, akik változatos fogásokkal, gyorsan, és tartalmasan tudják eltölteni ebédjüket. A ételeket folyamatosan készítjük, és töltjük, így a választék mindig sokszínű, és friss lesz. Kedvező árú megoldás, akár egyedül, akár családjával, kollégáival érkezik hozzánk!
A korlátlan svédasztalos étkezés ára: 2.090 Ft/fő hétköznapokon (60 perc), 3.490 Ft hétvégén, és ünnepnapokon (90 perc)Gyermekek számára 3 éves korig az étkezés ingyenes, 3-10 éves korig 1.290 Ft hétköznapokon, 1.590 Ft hétvégéken, és ünnepnapokon. A korlátlan svédasztalos étkezés mellett lehetőség van korlátlan italfogyasztásra is!

Előrendelés

Éttermünkben lehetőség van tálak, hidegtálak előzetes megrendelésére is. Egyeztessen munkatársainkkal, ha szeretné a Royal Étterem ízeit családi-, baráti-, vagy céges rendezvényeken házhoz kapni!

Rendezvények

A Royal Étteremben szeretünk részesei lenni különleges összejöveteleknek! Szívesen vállaljuk kisebb-nagyobb találkozók, nem mindennapi alkalmak catering feladatait.

Rendezvények, melyekre alkalmas a Royal Étterem:

• Baráti összejövetelek
  • Halotti tor

Céges ebéd, vacsora

Rendezvényeinken mind az a’la carte, mind a korlátlan svédasztalos étkezés biztosított. Ha különleges kérése lenne, vagy szeretne egyedi menü ajánlatot kapni, keressen minket e-mailben!

Időpont, és asztalfoglalás családi- vagy céges rendezvényre: +36 20 474 2560 vagy emailben

Bízunk benne, hogy Önt, és Vendégeit is éttermünkben köszönthetjük a jövőben! Várjuk Önöket sok szeretettel Vácon, a Royal Prémium Svédasztalos Étteremben!